Jump to content
IndiaDivine.org

LVV Zagreb

Rate this topic


Guest guest

Recommended Posts

Guest guest

> Hare Krsna!

>

> Please accept my humble obeisances!

> All glories to Srila Prabhupada!

>

> Na pocetku bih samo zelio prokomentirati prirodu ovog pisma. Na sastanku

> LVV-a u ponedjeljak na kojem su bili Sundarananda prabhu, Govindananda

> prabhu, Tulasivallabha prabhu kao clanovi, Suvarna bindhu prabhu kao

> neutralni promatrac, Hanuman prabhu i Vijaya Vigraha das kao gosti,

> clanovi LVV-a su predlozili da se vise ne prepucavamo po konferencijama da

> ne uznemiravamo nepotrebno bhakte. Slozili smo se oko toga. Ovo pismo je

> nepostivanje naseg dogovora, i ne samo to, vec je poslano na Regionalni

> forum bivse YU. Znaci, umjesto da se situacija smiri, Sundarananda prabhu

> je prosirio krug ukljucenih, odnosno, dolio ulje na vatru.

> I ukljucio dosta toga sto uopce nema veze s onim sto se do sada desavalo,

> ali smo mi o tome pricali na sastanku. Zasto je to moralo doci u javnost?

> Sundarananda prabhu se na sastanku pozivao na pravilnike starog LVV-a, a

> ako se malo bolje podsjeti, ili bolje procita (ipak je Kali-yuga), sjetit

> ce se da se o tome sto se pricalo na sastanku LVV-a ne prica u javnosti,

> pogotovo ne na ovaj nacin, a kamoli ne na Regionalnom forumu bivse YU.

>

> "Pravilnik o radu Lokalnog vaišnavskog vijeæa (Verzija: 1.47

> (23.12.2002.))

>

> Clanak 5. kvalifikacije i obveze clanova LVV-a i gosti na sastancima

> stavak 3. Ne vrijedjati druge ljude, bhakte, a niti jedni druge

> medjusobno. Ovo vrijedi uvijek, a ne samo na sastanku.

> stavak 7. Clanovi ne smiju javno (sabor, neposredno nakon sabora, lekcija

> itd.) vrijedjati ili optuzivati druge ljude ili bhakte bilo da imenuju ili

> ne imenuju osobu. Jedini izuzetak je ako je to tema na dnevnom redu. U

> slucaju da to ucini clan LVV-a mora dati ostavku

 

(mora dati mandat na

> raspolaganje)."-

 

dao sam ga

 

Koliko se sjecam informacije o ripuhinim propustima ste dobili od mene u

zatvorenom krugu(leaderi projekata+ex clanovi llv) a sada ih zna jako puno

ljudi i u vrlo "prosirenim" verzijama, ja ih nisam pisao javno. A vi? i

obavijestio sam GBC I DJELOVAO U SKLADU S NJEGOVIM INSTRUKCIJAMA.-provjeriti

kod Govinde, A vi?

I jedino sam ja osobno s Ripuhom razgovarao, pa tko je ne fer?

Osim toga tko radi taj i grijesi, tko ne radi i ne grijesi-Rabasa

Pa cisto da vidis kako to izgleda, tko je koga prvi poceo proziovati i

unatoc zamolbi nastavio.

 

A to nije samo praksa sa sastanaka. Imam iskustvo da Sundarananda prabhu

> koristi informacije iz povjerljivih razgovora, kada to smatra korisnim za

> svoj interes, protiv te osobe s kojom je imala povjerljivi razgovor.

> Slabosti te osobe, neke povjerljive info o nekim drugim bhaktama i sl. Na

> isti nacin iznosi i podatke sa sastanka, kada mu je to u interesu.

 

 

Da to je mozda istina.-a koga ja pokusavam unistiti?

Grijesim i ispravljam se i to je sve sto i ti trebas uciniti, svi ce reci

Jay Vijay!

 

Prvo i osnovno pitanje je da li vi prihvacate Bhakti Thirta Maharaja za

> > Autoritet. Pitanje je upuceno Divya prabandi dasu, Rabasi dasu, Vijay

> > Vigrahi dasu, Dvijanayaki dasu, Hanuman dasu i vi dodajte onog tko vam

> > je u ekipi.Ako ne onda ste prema ISKCON ZAKONIKU opasno zabrijali, a

> > prema dosadasnjem djelovanju, dojma se tako. A ako da onda vas molim da

> > se uozbiljite.

>

> Da. A sto se tice ekipe, odnosno pokusaja suptilnog nametanja teorije

> urote protiv tebe, sorry, ne prolazi.

 

 

Slucajno sam dobio neke info od nekih clanova uskog kruga ljudi s kojima si

komunicirao, ako zelis mogu ih javno poslati, a iz tog se tesko oteti dojmu

da je drugacije.

 

> > Ako ja mladog bhaktu tretiram s respektom kao da smo jednaki ili kao da

> > je on iznad mene, da li je to tako i da li on tako treba smatrati? E

> > vidite to se menni ponekad dogadja, ali to nije moj problem.

>

> To je tvoj problem. Ako si ti stariji bhakta, onda je tvoja duznost da

> postavis uloge kakve trebaju biti. A ne da pustis stvari da "teku".

 

Uloge su jasne samo ih treba slijediti.Ao poznajemo Prabhupadinu filozofiju

i ako smo ponizni.

 

> > Vidite kada sam poceo prakticirati bhakti yogu(1989.) najstariji bhakte

> > u

> > odnosu na mene su bili Navadvipa i Dhananjaya(8god. razlike), moj TP je

> > bio svega 4 godine duze od mene u procesu nikada mi nije palo na pamet

> > da se svadjam sa njim i da mu kazem da sve sto radi je bezveze.

>

> Ako se ovo odnosi na mene, a pretpostavljam da da, dopusti da ti

> odgovorim. Gdje je Navadvipa prabhu, gdje je Dhananjaya prabhu, gdje je

> tvoj TP? Da si se koji put posvadio s njim, mozda bi bilo kakve koristi.

 

Vrlo direktno sam iznosio kontra stavove i tako i postupao, ali nikada bez

respekta i fatalisticki my way or no way.

 

 

I

> ja ti nikad nisam rekao da sve sto radis je bezveze. Ja sam ti rekao da

> super propovijedas, ali da nisi za management. I da hram ne funkcionira

> onako kako je Srila Prabhupada rekao da hram treba funkcionirati. Ne

> izvrci mi rijeci, i nemoj ih vaditi iz konteksta. Ja nisam budala koja ce

> slusati nekog samo zato sto ima dugi staz u bhakti yogi ili svileni dhoti

> i obrijanu glavu. Bhakti yoga je sadasnjost, niti proslost niti buducnost.

 

Tko te je ikad tjerao da slusas to je uvijek sloboda izbora ti uvodis

represivne mjere dragi mladicu.

 

 

> > Razlika

> > izmdju Vjay i bh Tirte Swamija je 30, Vijay veli:" a nije on apsolutno

> > autoritet".

>

> Da, Vijay veli:"Bhakti tirtha Swami nije krajnji autoritet, jer je iznad

> njega GBC Executive Comitee." S tim si se slozio na sastanku, i to pise u

> ISKCON Law book-u. Opet izvlacis recenice iz konteksta.

 

Tvoj kontekst je bio vrlo jasan i nedvosmislen kao i Divyin i Dvijin, osim

toga dobio si jasnu instrukciju u Indiji i unatoc krsenju i besmislenom

djelovanju, trazis isprike optuzujuci mene i druge

 

> > Razlika izmdju Vijaya i mene je 10-11 godina i on proziva,

> > korigira izmisljene greske, razrjesava duznosti itd,

>

> Konkretno molim, koga proziva? koje izmisljene greske? koga razrjesava

> duznosti???

>

> > i tvrditi da

> > Viracandra prabhu,( kojeg njegov duhovni ucitelj citira na svojim

> > lekcijama) ne poznaje filozofiju SK STO JE ZAKLJUCIO NAKON 3 MIN

> > SLUSANJA LEKCIJE U KIC-U,

>

> Ja nisam rekao da Viracandra prabhu ne poznaje filozofiju svjesnosti

> Krsne! Opet iskrivljavas moje rijeci.

 

A sto si rekao? Ti pocinjes govoriti kako bh neznaju filozofiju i navodis

izmdju ostalog primjer Vire nako 3 minute slusanaja, zar ti se to ne cini

izvan konteksta

 

Ispricao sam detalj s programa u

> KIC-u o Mahabharati. On je rekao da Brahma ima 4 glave, hahaha, ta vedska

> mitologija je bas smijesna...

>

> To govori samo za sebe. Ako je vedska mitologija smijesna jer Brahma ima 4

> glave, mozda je smijesna i zato sto Krsna ima 6 obilja

 

Vijay to se zove izvaditi iz konteksta

> > a sve zbog toga sto mu stariji bhakte koji su slabi daju

> > podrsku u tome i sami cine isto. To se zove zavist i ahankara i

> > nezahvalnost Krishni.

>

> To ti zako zoves, prabhu. Recenice koje nisam rekao, izvrnute rijeci,

> izvan konteksta, da, kad smo razgovarali na sastanku nisi bio tako jak na

> rijecima, ali sad kad imas priliku sve napisati kako ti pase i napraviti

> cijelu frku, onda ti ide... Pravi politicki stil.

 

Sve argumente koje ste dobili ste izokrenuli to je Gopal premovci stil(ne

ista filozofija vec isti stil argumentiranja). A ako mislis da se ja neznam

svadjati i Argumentirati tvojim stilom, za tvoje zadovoljstvo ti to mogu

demonstrirati osim toga dovoljno mi je da vas vidim I CUJEM da skuzim sto se

dogadja

BG 3.37

Nakon sastanka je Hanuman javno pisao prvi, a ja sam dobio niz pisam iz

tvog "zatvorenog kruga" i kon ferencija koje ne pratim koji su me dodatno

inspirirala. A jos prije Indije sam ti rekao da si bahat- u lice

> > - U indiji ste tracili vrijeme, usta izgovaraju HARE KRISHNA, a um:"a

> > onaj ripuha, a onaj dadi, neka samo izgrade hram pa cemo kao zmija imis

> > itd.

>

> Opet. Kao da ne znas da sam se angazirao oko zavrsetka hrama prije nego

> sam otisao u Indiju.

 

Ono o hramu nije islo tebe i osim toga to je primjer

 

I da Ripuha prabhu i Dadhibhaksa prabhu nemaju veze s

> izgradnjom hrama.

 

Pa nisam niti rekao da oni grade. Osim toga nemoj ih nazivati Prabhuima ako

ih ne smatras istima.

 

Otkud sad ovo??? Zato sto sam napisao da je sramota da

> predsjednik VVZuRH pise proste rijeci po konferencijama???

 

Ne vec zato sto ste samo o tome diskutirali, nesamo ti veci ostali osim toga

u textu o psovci si dao i" karakterizaciju likova"-na javnoj konferenciji, i

mood mi se bas nije dojamao kao nakon transcendentalnog kirtana ili

prekrasne lekcije

 

> > Sto je problematicno s Govindanadom, Tulasivalabom, Dhira Nitayem i

> > Sundaranandom, Zasto biste ih smjenili. Zasto mislite da vi slijedite

> > Prabhupada , a mi ne? argumenti koje su dali Vijay i Hanuman su poput

> > onih koje imaju Gopal premovci-sve tvrdnje su izvan konteksta, a kontra

> > argumente izokrecu I PREMA SEBI SU FASCINANTNO TOLERANTNI.

>

> Sad si vec jako blizu point of no return. Koji argumenti koje su dali

> Vijay i Hanuman prabhu su poput onih koji imaju Gopal premovci??? PISI

> KONKRETNO!!! NE IZMISLJAJ!!!

 

Ponavljam stil, a ne filozofija Gopalpremovaca

Za Ripuhu treba 17 godina pravilnog djelovanja da bi bio podaoban, A Hnuman

je uvijek podobon i u liniji, iako prema kriterijima koje imate za druge

mozda je i nitkov-to se zove fascinantna fleksibilnost

Primjer: kako je moguce da za 4 god nisi naucio filozofiju o Grihasta

asramu, a za per mjeseci si naucio citavu filozofiju Srila Prabhupade do te

mjere da si cak skuzio bolji i od Bhakti tirthe Maharaja da je Pkca sanga

Maya, te da nitko osim tebe, Hanumana, Divye i ostalih ne poznaje

filozofiju. Mogu ti navesti jos primjera ako treba.

> > Sta mislite da

> > smo mi kreteni koje Ripuha i Dadhibaksa drze pod kontrolom .

>

> Ne. Ti si gore s njima.

Branim princip, a branio bih ga i da ga netko krsi na tebi, kao sto sam ga

branio kad je bio krsen na Dvijanayaki. Da je neko drugo vrijeme mozda biste

sjekli glave u ime Prabhupada. Osim tog i neki od vas su napravio stvari vec

neg neki koje napadate i zalosno je sto toga nisi svjestan.

Ti si smjesan, ali sigurno je da necu biti s tobom i vec navedinim

poznavateljima Prabhupadine volje-koji nitkovluk, dok se ne sredite.

 

 

 

> > Ako mislite da su bhakte u Zgrebu izmanipulirani,to znaci da ih

> > smatrate

> > Tutlekim i idiotima kojima vi trebate objasniti kako stvari stoje. Ja ih

> > smatram divnim vaisnavama i prijateljima koje zelim sluziti a ne

> > upravljati njima.

>

> A upravljanje je upravo ono sto radis.

>

 

Hvala ti sto si ih upozorio na opasnost sundaranande, ja ne spremam letke.

 

 

> > -tiskao sam nekoliko knjiga, a cak i jednu preveo koju vam toplo

> > preporucamTRINAD API SUNICENA"

>

> Oprosti, izostavio sam tvoje samo-hvalospjeve. Ne znam gdje si naucio

> pisati te hvalospjeve o vlastitim postignucima. (BTW, ne osporavam tvoje

> zasluge za hrvatsku yatru, kao sto nitko ne ospotava zasluge bilo kojeg

> Vaisnave koji je bio u bhakti yogi, a sada vise nije.)

 

A sto je kritiziranje i zelja da se drugi diskreditiraju.

 

> > -Super uspjesni program u lisinskom s profitom preko

> > 30 000 kn.

>

> Ovo mi je malo zapelo za oko. Bez donacije od 30 000 kn bio bi na nuli.

 

vIDIS TO SE ZOVE TVOJ MENTALITET

Dragi u to nije uracunaTO 18 ooo kn Koje je dala Mataji Lalita Prija Niti 12

000kn koje sam dao ja to je cisti profiti- financijski izvjestaj je na

Staroj LLV konf. i vidan u Knjgama ulaza TEMPLE-

A

> sto se tice super uspjesnosti, bolje da nista ne kazem. Svi koji su bili

> tamo, a pogotovo oni koji su na neki nacin sudjelovali u organizaciji,

> znaju kakav je program bio.

>

> > Eto sada dragi vaisnave ako je vasa volja i volja GBC-a ja vam dajem

> > mandat.

 

 

> Vec toliko godina vices okolo kako ces se povuci. Pa daj barem jednom

> odrzi svoju rijec. Svaki put nadjes neki izgovor.

 

 

To se zove vezanost za

> polozaj. Ne brini, nece svijet propasti.

 

Mozda, a mozda vezanost da dripci ne uniste nesto sto je vrijedno u ime

"Prabhupada"

 

 

Znam hvala, stoga ti ga i dajem iako uz mentalitet koji imas postoji

mogucnost da i propadne satvar

 

> > STVAR SE MOZE VRLO LAKO RIJESITI-ISKRENO TREBA RECI SORY, VANCA KALPA I

> > SLIJEDITI STOPE SRIDAR SWAMIJA I SLUZITI TESKO S LJUBAVLJU, AKO NISTE

> > ZNALI MI SMO SVI BRACA PO BOGU PGLEDAJTE PRABHPADA, I NESE DUHOVNE

> > UCITELJE KADA SU ONO NA VAS NACIN RJESAVALI STVARI.

>

> Ja sam tebi na sastanku rekao sto je rekao (jer sam bio prisutan) Sridhar

> Swami o bhakti yogi: "Hard work, and love and devotion.", nakon sto si ti

> ustvrdio da je bhakti yoga love and devotion. I sad ti meni to govoris. Pa

> jesam ja lud?

 

A zasto ti mislis da ja to formulaciju nisam cuo ranije, osim toga ona je i

upucena tebi zato sto si je spomenuo, jer vam to nedostaje stoga imas toliko

vremena za spacke. Mantraj 30 krugova dnevno i citaj dva sata, odi u harinam

5 sati, odi u Radha gopinat Mandir-Bombay na trening i bit ces sretniji ili

se ozeni i brini za obitelj-malo si ne situiran, kao i tvoji kolege.

 

> Ovo tvoje pismo je puno otrova prema drugima. I s druge strane, jako

> lijepih rijeci o sebi. Vaisnavski, nema sto.

Ne otrova, vec malo cvrste ruke, nedostatk na kojem mi jako zamjeras, a

koji kada je primjenjen na tebi ne osjecas kao ugodu(a mislis da bi se tako

trebalo postupati s drugim Bhaktama i to i cinis-samo bez ljubavi i

zrelosti) i ne prema drugima vec prema tebi, Hanumanu, Dviji, Rabasi, Divyi.

A o otrovu pitaj ljude koji citaju tvoje textove, vjerujem da ti mase bhakta

salju zahvale za tako divno rjesavanje problema

> your servant,

> Vijaya Vigraha das.

>

> "In accordance with the instructions of ®r… Caitanya Mah€prabhu, the two

> brothers, R™pa and San€tana, immediately touched the lotus feet of these

> VaiŠavas, who all became very happy and congratulated the two brothers

> for having received the mercy of the Lord."

> PURPORT

> This behavior is indicative of real VaiŠavas. When they saw that R™pa and

> San€tana were fortunate enough to receive the mercy of the Lord, they were

> so pleased that they all congratulated the two brothers. A jealous person

> in the dress of a VaiŠava is not at all happy to see the success of

> another VaiŠava in receiving the Lord’s mercy. Unfortunately, in this Age

> of Kali there are many mundane persons in the dress of VaiŠavas, and

> ®r…la Bhaktivinoda µh€kura has described them as disciples of Kali. He

> says, kali-cel€. He indicates that there is another VaiŠava, a pseudo

> VaiŠava with tilaka on his nose and kaŠ˜h… beads around his neck. Such a

> pseudo VaiŠava associates with money and women and is jealous of

> successful VaiŠavas. Although passing for a VaiŠava, his only business

> is earning money in the dress of a VaiŠava. Bhaktivinoda µh€kura

> therefore says that such a pseudo VaiŠava is not a VaiŠava at all but a

> disciple of Kali-yuga. A disciple of Kali cannot become an €c€rya by the

> decision of some high court. Mundane votes have no jurisdiction to elect a

> VaiŠava €c€rya. A VaiŠava €c€rya is self-effulgent, and there is no need

> for any court judgment. A false €c€rya may try to override a VaiŠava by a

> high-court decision, but Bhaktivinoda µh€kura says that he is nothing but

> a disciple of Kali-yuga.

> Madhya 1.220

>

> "This is very nice challenge. Suppose if somebody, if you say that “We are

> KŠa conscious persons.” So one may challenge you, “First of all, explain

> what do you know about KŠa?” That is quite natural. If you do not know

> about KŠa, you have no right to say that “I belong to the KŠa

> consciousness movement.” You have not right to say. So your position is

> like that, simply if you have a tilaka and a kaŠ˜hi, that does not mean

> that you belong to the KŠa consciousness movement. Any cheater can do

> that. You must know the philosophy. If one challenges, you must reply.

> Therefore Bhaktivinoda µh€kura has sung a song indicating these cheaters.

> He says, ei oto ek kalir cela(?). “Here is a servant of Kali.” What kind

> of cela? Na te tilal golai m€l€ (?). “He has got a tilaka and golai m€l€,

> b€s, that’s all.” He does not know what is the philosophy. If you do not

> know the philosophy of KŠa consciousness, if you simply mark your body

> with tilaka and kaŠ˜hi, then you are not proper servant, you are not

> qualified. So tilaka, mala, is necessary. Just like a policeman. A bogus

> man, if he dresses like a policeman, he is not a policeman. He must know

> what is the police law, criminal law, who is to be punished, who is not to

> be punished, what is criminality, what is innocence. All these things he

> must know."

> S.B.6.1.38.lecture, LA, 4,6,1976.

Hvala ti na blagoslovu

all the best

 

BY the Way

Onih 1000 kn koje si zaboravio ostaviti za GN molim te donesi ih

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...